EVİM GÜZEL EVİM

 

   
    Okullar kapandıktan sonra kendi evimizde neredeyse hiç kalmadık diyebilirim. Annemlerde, eşimin ailesinde ve birkaç gün ablamda olacak şekilde geçirdik ve eve henüz döndük. Zaman zaman uğradığımızda etrafı toplama, süpürme yapıyordum fakat tam bir temizliğe girişemedim.
  


  Çocuk odası öncesinde, eski evimizde olan fazla eşyalardan oluşuyordu. Bu odayı çocuk odasına dönüştürmek için eşyaları çıkarınca işler karıştı. Fazla eşyaları göndermek, lazım olanları yerleştirmek vakit aldı. 

    Belki aranızda temizleme ve düzen için fazla vakit harcamayı gereksiz bulanlar vardır. Benim içinse aklımdaki işi yapamamak tam bir enerji kaçağı oluşturuyor. Aklımın bir kenarında hep duruyor ve bu yüzden başka işlere tam başlayamıyorum/ başlamak istemiyorum. Aslında her gün saatlerce temizlik veya ev işleriyle uğraşan biri değilim. Ancak şunu düşünüyorum temiz evi temizlemek daha kolay, zaman geçtikçe daha zorlaşıyor. O yüzden çok detaylı olmasa bile evi her gün süpürmenin faydalı olduğunu düşünüyorum. Ve yine dolap içlerinin çok iyi şekilde düzenlenmiş olması, evde her eşyanın yerinin belli olması hem çabuk dağılmayı önlüyor hem dağılsa da daha çabuk eski haline gelebiliyor. Bu yüzden ara ara büyük temizlik yaparak diğer zamanlarda daha az yorulmuş oluyorum. Ve nihayetinde sanırım söylememe gerek yok temizlik yapmayı, düzenlemeyi seviyorum. ( Hayır başak burcu değilim 😊)

Kendime uygulama aracılığıyla bir plan yaptım. Sanırım bir işe başlamak için fazla motivasyon kaynağına ihtiyaç duyuyorum. Bakalım yaklaşık bir hafta sonunda neleri bitirmiş olacağım. 








Yorumlar

  1. Kolaylıklar diliyorum. Havalar da soğumaya başladı kendinize de çok dikkat edin.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım hallederim. Ben de sevgilerimi yolluyorum 💕

      Sil
  2. Tidy room tidy mind olayına kesinlikle katılıyorum. İş yerinde masam karıştığında, sanki işlerin de karıştığını düşünüyorum. Ama temizlediğimde ve düzenlediğimde bir ferahlık geliyor. (Başak burcuyum :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak burcu olaya girince çok normal :) Düzenli olmak bence de çok rahatlatıcı.

      Sil
  3. Oooooo program yapmaktan zaman kalmaz temizliğe hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy listeleri gördükçe bana hafakanlar bastı. Bende temizlik yapmayı severim aslında ama planlamayı sevmiyormuşum anlaşılan şu an çok gözümde büyüdü çünkü. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvah eyvah :D Evet böyle bakınca çok uzun bitmeyecek gibi geliyor :) Ama işin çokluğunu düşünüp tembellik yapmamamı ve ne kadar ilerlediğimi takip edebiliyorum :)

      Sil
  5. Ben de derleyip toplamayı seviyorum. Mutfak temizliği hariç. O boşa çekilen kürek gibi insanı deli ediyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum ben de en az mutfak temizliğini seviyorum :)

      Sil
  6. manzaram derli toplu olmadığında sevdiğim hobilerimi yapamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de öyle :) Hem aklımdaki işlerin de bitmiş olması gerekiyor :)

      Sil
  7. valla ben çok sevdim bende programsız çalısamayanlardanım bence listelemek programlamak bitirmenin yarısı çok iyi olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de seviyorum plan program, teşekkürler 😊

      Sil
  8. Ahh ahh ben de kafamda bir düzenleme bir temizlik varken hayatta başka bir şeye bakamıyorum. :-( Çok fena bir şey ama o... bazen boş verebilmek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleyim maalesef. Çok iyi anlıyorum seni :)

      Sil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM