GILMORE GIRLS




   Gillmore Girls benim en sevdiğim, hayran olduğum dizi değil. Ancak izlerken o kasabanın ve kasabadaki insanların mutlulukları, hayal kırıklıkları, başarıları, kırgınlıkları, samimi arkadaşlıkları çok gerçek geliyor ve kısa süre de olsa bu insanların varlığına inanıyorum ve eğlenceli kasabalarında yürümeye başlıyorum. 

    Ben dizinin tüm bölümlerini geçen sene izledim. Evet, çoook zaman sonra :) O dönem benim için çokça mutsuz zamanlardan oluşuyordu ve bu dizi bana çok iyi geldi. Her bölümde çok farklı olaylar olmuyor ve benim için o dönemde belki durağan ama mutlu ve komik kişileri izlemek iyiydi. 


   İzlerken özellikle Lorelai' ın Rory ile olan ilişkisi dikkatimi çekmişti.Gerçek hayatta ve bizim kültürümüzde bunun ne kadarı gerçekleşir bilmiyorum ama anne kız ilişkileri beni yeni bir anne olarak hikayenin içine çekti. 

   Rory'i genel olarak tatlı bulsam da izlerken kızdığım yerler yok değil :) 

  Emily'nin sert duruşu ve sıcak kalbi, Richard'ın tontiş ve arkadaşça dedeliği, Lorelai ve Rory'nin birbirini yargılamaması (çoğu zaman), film geceleri, pizza siparişleri, Luke'un telefon yasağı.. Çok tatlı buluyorum. Yine dizide Emily ve Richard'ın evinin ve Lorelai'ın otelinin dekorasyonunu çok beğeniyorum. 


   Bugün bir kez daha farkına vardım ki Gillmore Girls benim kaçış dizilerimden biri olmuş. Canım sıkkınken, bir şey yapmak istemiyorken, bu diziden bir bölüm izlemek gülümsememi ve devam etmemi sağlıyor.. 
  
 

Yorumlar

  1. Dizinin ilk bölümüne başlayıp bitirmeden yarım bırakmıştım. Sonra bir daha geri de dönmedim. Şimdi görünce tekrar izleme isteği oluştu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynısını Big Bang Theory için yapmıştım 😁 İlk bölümü izleyip birkaç sene sevmedim diye izlememiştim şimdi en sevdiğim dizilerin başında diyebilirim.
      Gilmore Girls daha bilindik konulardan gidiyor ne çok ilginç ne çok komik. Ama sıcak tatlı bir dizi, özellikle son baharda izlemek güzel olabilir ve tabi izlerkenki ruh halimiz de çok etkilidir. Ben çok hareketli bir dönemde izleseydim o kadar sevmeyebilirdim belki.

      Sil
  2. gilmore girls süfer tabisi :) klasiklere girdi artık :) friends, fringe, how ı met gibi. şeker diziler bunlar :) good girls, gossip girl, sweet magnolias, ginny and georgia :) bir de romantikler var, virgin river, when calls the heart gibin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dizi önerileri de aldım senden :)

      Sil
  3. Bende zaman zaman izlerim, insanı mutlu ediyor. :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel :) Uzun zamandır dizi izleyemiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok vakit kalmıyor dizilere :) Geçen sene bebeğim uyurken vaktim oluyordu bu sene çok sanmıyorum :)

      Sil
  5. Hiç izlemedim, tanıtım için teşekkürler arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  6. İlk defa duyuyorum sanki bu eseri. Daha çok bayanlara yönelik sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkekler de izleyebilir tabi, yine de kadınların daha çok seveceğini düşünüyorum..

      Sil
  7. bende bir kaçış dizisi istiyorum böyle sıcak ve samimi olsun buna bir bakayım o zaman bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Günlük, çok tavsiye ederim o zaman hele bu mevsimde tam izlemelik :)

      Sil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM