ETAMİN PANO

 


Oğluma yaptığım pano :) Yazı karakterlerine ve renklerin uyumuna Pinterest'teki örneklere bakarak karar verdim ve ona göre yaptım, ufak tefek değişikliklerle beraber. Bittikten sonra kasnağın dışına da pamuklu ipten süs yaptım, bunu da yine bir youtube videosuna bakarak yaptım. Ben çok beğendim umarım güzel bir hatıra kalır bize de :) 

   Arkadaşıma hazırladığım hediye kutusu için de etamin pano yapmak istedim. Ve baş harfini işledim. Etamin öyle bir dünya ki çok farklı seçenekler de var elbette ; şarkı sözü, filmlerden hatırlatıcılar... Evim için yapmak istediğim çok etamin pano var ancak arkadaşıma daha kalıcı, ileride evinde kullanabileceği ve geçici olmayan bir şey işlemek istediğim için baş harfi uygun geldi. Bu da çok tatlı bir pano oldu, güle güle kullansın 💕


   Son olarak  bir arkadaşıma oğlu için pano yapmaya başladım. Bunun için diğerlerinden farklı olarak ısıyla silinen kumaş kalemi kullandım. Normalde ben şablonları telefondan takip ederek yapıyorum. Tabi o şekilde yaptığımda her defasında kontrol etmek biraz vakit alıyor. Bu şekilde ismi kolaylıkla ve daha hızlı işlemiş oldum. Kalemi kullanmadan önce ufak bir yerde deneme yaptım, fön makinesi ile ısıttığımda kalem izi kayboldu. Sadece işaretleme yapmanın her kumaşta kolay olmadığını söyleyebilirim. Mesela b harfini işlediğim kumaşın gözleri çok küçük olduğu için rahat bir işaretleme yapmak zor. Yine de şablonu genel hatlarıyla oluşturmak için faydalı. Çünkü ben başka şablonlarda, iki defa sona yaklaşmışken modellerde yanlışlık yaptığım için tekrar yapmak zorunda kalmıştım geçen senelerde. 
    O yüzden eğer etamin yapıyorsanız bu kalemlerden edinmenizi öneririm, fiyatı da oldukça uygun. Yine telefon ya da kağıttan kontrol etmek gerekse de istenmeyen sonuçlardan kaçınmanızı 😊 ve daha hızlı olmanızı sağlayacaktır. 





Yorumlar

  1. Hepsi çok güzel olmuş emeğinize sağlık elleriniz dert görmesin bende bazaya örgü battaniye yapıyorum daha dörtte biri bitti o bitecekteee paylasscamdaa..🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 Ben de bu panoyu yaptıktan sonra, kasnak süslemesi, birleştirmesi derken belli bir vakit aldı. Sizin battaniyeniz de yakın da biter inşaallah tam örgü yapma havasındayız mevsim olarak:) Size de kolaylıklar dilerim 🌻

      Sil
  2. eline sağlık çok güzel görünüyor. Seccade işlerdik eskiden tabi şimdi yeni nesil bilmez xd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Seccade hiç gözüm almadı henüz yapmak isterim ama. Ne güzel emekler..

      Sil
  3. ne güzelmiş :) şimdiiii epoksi modası vaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep :) Evet mevlüt hediyesi, doğum günü hediyesi epoksiler çok güzel ben de beğeniyorum.
      Etaminin modası hiç geçmez ama nesilden nesile emek aktarımı :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. El emeği ile yapılan hediyeler her zaman daha kıymetlidir, ne kadar ince düşünmüşsünüz. :) Etaminler de çok güzel görünüyor, emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Benim de çok içime sindi bu hediye :)

      Sil
  6. Müfred, hoş geldin :)
    Aslında şablona bakarak ilerlemekten çok daha hızlı oluyor :) Ve kötü sonuçlardan korunmak için önemli çünkü bilirsin ki etamin işlerken ufak bir hata modelde telafi edilmez sonuçlara götürüyor. Benim bir iki defa başıma geldi o kadar emek verip yanlışlık olması çok zor oluyor :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM