KARGA KARGA GAK DEDİ

  










    Benim minik kuşum 💙 

Oğlum özellikle kumandayı yere atmayı sıklaştırdığında eşim bahsetmişti kargalar da cevizleri açmak için yere bırakıyorlar diye :) 

Bazen telefon yakınlardayken arama geliyorsa ya da mesaj, kısa süreli bakıp kapatıyordum ekranı ve oğlum elimden alıp her defasında yere atıyordu. Ben bunu sinirlendiği ya da kızdığı için yapıyor sanıyordum. Eşim açmak için yere attığını söylüyordu. Ben yine de kızdığını düşünüyordum daha çok. Geçen akşam dışarı çıkmak için hazırlanırken oğlum güneş kremimi birkaç defa yere attı. Ve basmalı bir krem ve kapağı olduğu için her attığında da kapağı açılıyordu gerçekten. Sonrasında kavanoz kremlerden birini de defalarca atıp açılıp açılmadığını kontrol ettiğinde ikna oldum: bir şeyleri açmak için atıyordu minik kargam 😊

Yorumlar

  1. Güzel bir benzetme. Çocuklar da sınama- yanılma yoluyla öğreniyorlar. Gerçekten kargalar yemek istedikleri cevizleri yere atıyor ve kırılınca yiyorlar. Evimizin balkonuna kurusun diye serdiğimiz kabuklu cevizleri kargalar paylaşmışlardı.
    Çocuklar yaparak yaşayarak, görerek, örneklerle de öğreniyorlar.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten bir yolunu buluyorlar amaçlarına ulaşmak için. Çok teşekkür ederim öğretmenim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  2. ha haaa şirin karga poposuna vurup ısırmalık :)

    YanıtlaSil
  3. Maşaallah subhanallah Allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) Allah razı olsun.

      Sil
  4. Oradan oraya sonsuz bir merakla bakmaları beni en çok etkileyen şey çocuklarda. Yeni bir gezegene gelmişsin ve her şey sana yabancı :-) Allah bahtını açık etsin sağlıcakla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür düşünmeleri, rahat davranmaları mükemmel gerçekten. Maalesef zamanla kaybediyoruz bunları. Çok teşekkür ederiz :) Allah razı olsun.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) Allah razı olsun.

      Sil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM