KÖYDEN İNDİK ŞEH(İ)RE

   Haftasonunu köyde geçirdikten sonra gece evimize döndük. Sabah apartman grubunda komşumuz fotoğraf atmış. Battaniye düşmüş kimin diye. Eh, bizimdi 😁 


Ben de cüzdanımı ve içindeki anahtarı arabada unutunca Utkuşumla babasının okuluna gittik anahtarı almaya. Utkan yolda uyudu biraz. Biz köyde olduğumuzda kargolarımızı yan komşumuz almıştı sağolsun. Onunla konuşunca 2,5 yaşındaki kızının kolunun kırıldığını öğrendim. Yüksek bir kaydıraktan kaymaya çalışırken yan dönmüş ve kolunu kaydırağa sertçe çarpmış maalesef. Rabbim tüm çocukları kazadan, beladan, kötü niyetli kişilerden korusun inşaallah. 
    Şimdi de ev işlerini yapmaya çalışacağız bakalım olduğu kadar ☺ Havalar güzel olunca bende gezme isteği uyandırdığı kadar temizlik yapmak isteği de uyandırıyor, şöyle evi havalandıra havalandıra 🪣🧽🪟



Yorumlar

  1. hemen temizliği bitir sonra gezmeyee :)

    YanıtlaSil
  2. Güneş açmaya görsün temizlikten sonra bahanemiz kahve olur hemen arkadaşımızın yanında buluveririz kendimizi :)

    YanıtlaSil
  3. hava güzel olunca dışarısı daha cazip geliyor:)

    YanıtlaSil
  4. Bu sıralar bende bir temizliğe meylettim ama fikren sadece, fiziken enerjim yok. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle oluyor, benim de düşünce ve enerji olarak büyük temizliğe hazırlandığım bir zaman var. Hazır olunca zor gelmiyor :)

      Sil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM