KÖYÜMÜZE BAHAR GELDİ🌱

 



   Bugün bu güzel bahar havasında açık havada oynadık bol bol :) İnekleri, tavukları, kedileri sevdik ; kürekle, sopayla ses yaptık, traktörlere bindik.. Bu kadar hareket edince hem de üstüne uyku saatini biraz geçmişken hemen uyuyacağını düşünerek erken sevindim sanırım ☺ Öğle uyku saatimiz gecikse de temiz havada, hayvanları severek oynaman beni çok mutlu ediyor. Mizacın gereği sevecen bir çocuksun ve bunun daha da perçinlenmesine hep çok şükrediyorum, umarım hayatın boyunca hep böyle sevecen, güler yüzlü, olumlu bakan biri olursun 🥰

   Kendi evimizde olduğumuzda da yakınlardaki parklara gidip, yürüyüşler yapıyoruz. Parklar da şehrin içinde olunca kalabalık, arabalar, trafik sesleri vs. çok oluyor. Köydeki eğlencemizi bununla kıyaslayamıyorum bile. Her an farklı bir şey, sadece doğanın sesleri içinde.. Mükemmel buluyorum bu hayatı çocuk için. Kedileri sevip, tavukların peşinden koşman, bulduğun su birikintilerinde şap şap ayağını vurman... Seni böyle özgür, bir şeyleri kendin keşfettiğin şekilde izlemek hayatımda gördüğüm en güzel şeylerden. Bu haftasonunu da böyle bitirmiş olduk minik kuşum 🐦




Yorumlar

  1. Fotoğraflarla sıcacık, yumuşacık oldum. Maşallah ona. <3

    YanıtlaSil
  2. oh ne güzel hayat yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. şehrin gürültüsünden uzakta sakin, doğayla iç içe geçirilen zamanlar çok kıymetli:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM