FİLM İZLEDİM : DUNE ÇÖL GEZEGENİ 2

 


   Uzunca bir aradan sonra sinemaya gidebildim bugün. Bence bilim kurgu/macera filmlerini seviyorsanız, sinemada izlemenin keyifli olacağı filmlerden. İlk filmi vizyona girdiğinde izlememe rağmen çoğu şeyi hatırlıyordum ancak yine de ilk filmi tekrar izleyecek vaktim olsaydı daha güzel olurdu. 

    Uzun bir film olsa bile ben hiç sıkılmadım. Yorucu bir film de değildi. Örneğin ben Avatar filmini sinemada izlediğimde güzel bulmuştum ama çok da yormuştu film beni. 

    Yüzüklerin Efendisi filmini anımsattığı yerler oldu bana; büyük ordular, güçlü askerler.. Tabi ki konular farklı. 

   Kitabı hakkında hiç fikrim yok. O yüzden bir kıyaslama yapamadım. Yine çok bilgim olmamasına rağmen hissettiğim Leydi Jessica karakterinin derinliği üzerinde biraz daha durabilirdi. 

    Plan içinde planlar, yönetimler, güçlü askerlere karşı toprağını tanıyan yereller, inançlar.. Akıcı ve güzel bir filmdi benim için, ben beğendim :) 



Yorumlar

  1. dune çok iyi tabii, ikinciyi izlemedim henüz, bir de şu oğlan günümüzün en yetenekli oyuncularından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Willy Wonka da da oynamış, onu da izlerim diye düşünüyorum :) Bı filmde de iyiydi bence.

      Sil
  2. Bunu izlemeyi istiyorum ama sinemaya gitmek istemiyorum, ne zaman bir yerlere düşer acep.

    YanıtlaSil
  3. daha birinciyi izlemedim, aklıma düşürdün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğin bir film olduğunu düşünüyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM