FIRÇA FIRÇA

 


   Ne zaman temizliğin hiç bitmediğini, zaman zaman yıpratıcı olduğunu söylesem daha detaylı temizlik yaparken buluyorum kendimi :) Ramazan öncesi temizliğiyle bahar temizliğini birleştirip başladım bu sefer. Geçenki koltuk silişimizde Utkan'ın üstü sürekli ıslandığı ve kıyafetlerini değiştirmek zorunda kaldığımız için bu sefer mayolu ve sandaletli önlem aldık :) Çocukla temizlik yapmak gerçekten yorucu bir iş ancak hem yapılması gerekiyor bazı işlerin hem de çocuğum için bu dengenin iyi olduğunu düşünüyorum ve günlük işler oyuncaklardan daha çok ilgisini çekiyor genelde. 
    Yemek yaparken ya da bulaşıkları toplarken yani mutfakta olduğum zamanlarda ya dizi ya da youtube da ilgimi çeken videoları izliyorum. Temizlik yaptığımdaysa müzik ya da çoğunlukla sesli kitap. Sesli kitap için en popüler olan uygulamayı da kullandım bir süre ancak fark ettim ki  bildiğim kitapları dinlemeye yöneliyorum: Harry Potter kitapları gibi. O yüzden sesli kitaplara çok ısınmış da bulmuyorum kendimi. Çünkü dikkatimi tam vermeden sadece ses olsun diye dinlemek bir yerden sonra beni rahatsız ediyor, kitap okuma gibi keyif almıyorum. En azından şimdilik diyeyim. Temizlik yaparken genelde Agatha Christie kitaplarını tercih ediyorum.  Kitapların çoğunu okuduğum ve sık sık dizisini izlediğim için oldukça iyi hatırlıyorum. İyi bildiğim için de dikkatim kitaptayken yazılanların farkına varmak güzel oluyor, olur da dikkatim biraz dağılırsa da bir şey kaçırmış olmuyorum. En son dinlediğim aşağıdaki videoda olan kitaptı. 




Yorumlar

  1. yemek yaparken evet yaa şey de var, radyo tiyatrosu işte nette bir dolu ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel radyo tiyatroları da var Deepcim :) Bu bahsettiğim videoda da seslendiren kişi düz bir şekilde kitap okumaktansa, seslendirme gibi radyo tiyatrosu gibi oluyor, ben beğeniyorum.

      Sil
  2. Harry Potter serisine ben de başlamak istiyorum. Kitap setini alarak. Sesli kitapları daha önce denemedim.
    Agatha Christie kitaplarını da çok severim. Bir uyarlama filmini izlemiştim. Dizisine de bir bakayım. :)
    Temizlikte kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter'ın çok sayıda kitap seti var. Bence en güzeli Jim Kay'in resimlemiş olduğu kitaplar :) Ben ilk dört kitabı öyle almıştım ve şu an çok bulunamadığı için fiyatları çok fazla. Sanırım her kitabın da resimlenip çevrilmesi tamamlanmış değil ben de takipteyim :) Yine bahsettiğim uygulamada Harry Potter serisini Tilbe Saran seslendiriyor, çok iyi bence.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kitap okumak hakkında ben de aynısını düşünüyorum. Adı üzerinde ''okumak.'' :) Ama tabi bildiğim kitapları dinleyebilirim. Yoksa ilk kez okuyacağım bir kitabı okumak istiyorum. Size kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  4. Okumak ve dinlemek arasında gerçekten çok fark var bende okuma taraftarıyım dini sohbet dinliyorum ama kitap dinlediğim zaman pek etkili olmuyor :)

    YanıtlaSil
  5. okurum da dinlerim de yeter ki ilgimi çeksin bazen okudugum çevirmen farklı dinlediğim cervirmen farklı oluyor daha lezzetli bir durum aslında hiç vakti olmayanlar için güzel bir yöntem okuyunca ufkun daha çok genişliyor tabi ama dinlemekte güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde kitap olan her şey elbette ki güzeldir :)

      Sil
  6. bende podcast dinlerim genelde:) Temizlik önleminize bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem zaman dolu dolu geçiyor hem iş yaparken sıkılmıyoruz :) Teşekkür ederiz :)

      Sil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM