YEŞİL













    Utkan'la bahar gezimizden anlar 💚


Yorumlar

  1. Yine çok tatlı ve güzel fotoğraflar. Ayrıca biraz da sanatsal :) Maşallah ona <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanatsal olması gün ışığı ve yeşilin bu tonundan sanırım. Her mevsim ayrı güzel :) Teşekkür ederiz :)

      Sil
  2. Alabildiğine yeşil ve huzur verici :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Ben de sizin gibi baharın bu yeşiline meftunum. Bahar ayında bu yeşili tam tavında yakalar, resimlerini çeker ve günlüğüme aktarırım. Ben bu yeşilde sonsuz ve doyumsuz bir huzur ve haz yakalarım. Bu nedenle bu yeşilin diğer yeşil tonlarına geçmeden doyasıya seyretmeye bayılırım. Ben bu yeşili tarlaya ekilmiş olan ekinlerde ve sarmaşık söğüt ağacında bulurum.
    İnsana huzur ve haz veren bu güzel paylaşımınızdan dolayı elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey, katılıyorum ekinlerin rengi baharın başlarında henüz tazelerken çok güzel. O ferahlığı, serinliği, kokuyu hissettiriyorlar :) Ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Ne kadar güzel fotoğraflar bunlar. Maşallah diyorum. Eğlenceniz daim olsun. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peliş, beğenmene sevindim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. maşallah yaa hem içim açıldı hem neşelendim :)

    YanıtlaSil
  6. Bahara çocuk ne çok yakışıyor. Maşallah .

    YanıtlaSil
  7. maşallah, kalbimiz ferahladı:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM