HEDİYE KUTUSU

 


   Belli renklerde veya belirli temalarda oluşturulan hediye kutuları oldukça popüler. Ben hazır satın almaktansa kendim bir kutu hazırlamak istedim arkadaşıma. Yazdan beri denk geldikçe hoşuma gittikçe ufak ufak parçaları topladım. Aslında kendisinin en sevdiği renk mor ama ben pembe olsun istedim 💓 Oğlumla olan fotoğraflarını ışıltılı çerçevesinde aldım, kar küresi gibi pembe kalpler uçuşuyor 💕💕 Yine çok tatlı kirazlı kupa 🍒( Aynısından kendime de aldım 😊) Güzel bir bitki çayı, kuru çilek.. Baş harfini de etamin panoya işledim yine pembe bir çerçeveye yerleştirdim. 
   Doğum gününü buradan da kutlayayım: Nice güzel, mutlu yılların olsun. İyi ki varsın canım arkadaşım ❣ Doğum günün kutlu olsun.... 

Yorumlar

  1. Kendinizin oluşturması daha anlamlı bence. Arkadaşınızın doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor. Bir pembe sever olarak da hayran kaldım. :)
    Çok güzel düşünmüşsünüz, emeğinize sağlık. :)
    Arkadaşınızın da doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sana uygun bir kutu olmuş :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  3. iyi fikir verdin bize deee :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bende böyle kutular hazırlamaktan çok keyif alıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoş oluyor hediyeler renk ya da başka temalarda. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. bu konuda yeteneklisin maşallah:) nice mutlu yıllarınız olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Baharcım :) Amin inşaallah..

      Sil
  6. El emeği hediyelere bayılırım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinindenizi hoş geldin :)
      Evet ben de çok severim, çok özel gelir bana da :)

      Sil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

GÜZEL GÜNLER

SANA KEK YAPTIM

EVİM GÜZEL EVİM