DOĞUM GÜNÜ

 





    Oğlumun 2.yaş gününü kutladık. :) Yakında yeğenim doğacağı için erken bir kutlama oldu. Yine çok tatlı anıları kaldı bize :) 

    Pastayı ve iki rakamını straforu boyayıp, şekillerle süsleyerek hazırladım. Ayrıca cheesecake yaptım. Güzel bir gündü. Katılan sevdiklerimize ve ailemize teşekkür ederim. 

    Ayağımdaki alçı bu hafta başında çıktı, yine de  üç hafta boyunca fazla üstüne basmamamı söyledi doktor. Elimden geldiğince hazırlıkları tamamladım, normal bir zamanda daha çok özenebilirdim her şeye artık olduğu kadar :) 

   Her şeyiyle dolu dolu, keyifli bir gün oldu. Rabbime nasip ettiği için şükürler olsun. 


Yorumlar

  1. Doğum günü kutlu, yeni yaşı musmutlu ve uğurlu olsun. <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay, amin inşaallah. Çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  2. Oğlunuzun yaş günü kutlu olsun. Ona sağlıklı huzurlu ve mutlu geçireceği nice yaşlar dilerim. Bahtı ve zihni açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey, amin inşaallah. Çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  3. Nice senelere :) Elinizden geleni yapmışsınız çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar, çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. yeni yaşı sağlıkla ve mutlulukla gelsin inşallah:) her şey çok güzel gözüküyor, niceleri olsun...

    YanıtlaSil
  5. Doğum günü kutlu, yeni yaşı ise mutlu, huzurlu , sağlıklı ve sıhhatli olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

SEVİLENLER 🌸

YENİ BİR ZAMANDA MERHABA

SANA KEK YAPTIM

OKUDUM : TEBRİKLER KOVULDUNUZ !

GÜZEL GÜNLER